blä


Såhär känner jag mig idag. Jag har tappat min matlust. Jag har inte ätit riktigt på flera dagar och jag har ingen lust att äta. Känner mig inte hungrig utan bara helt likgiltig när jag ser mat. Jag som aldrig brukar kunna låta bli choklad, pasta, tomater och smoothies vill inte tugga i mig någonting. Jag hoppas det vänder snart. Det var lika illa vid middagen igår då det mest blev ett himla petande i maten.

Idag har jag haft lektioner fram till klockan 13 och sen var jag till posten med varor. Jag skulle egntligen ha tränat också men min kropp är för matt utan mat så det går ju inte. Istället är jag hemma och ska packa ännu mer paket och även packa för en långweekend vid havet.

Kommentarer
Postat av: Alba

mm jag förstår dig..

2009-12-06 @ 00:13:46
URL: http://albanav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0