fredag igen


GodMorgon!
Nu har jag jobbat klart för helgen, iallafall med mitt lärarjobb. Två dubbellektioner och ett föräldrasamtal och nu är klocna 13 och jag ska röra mig mot flodbåten! Jag ska först till posten och posta typ 20 paket till kunder, kommer vara väldigt populär i kön ;) och sedan handla mer t-shirts till webshopen.

Vill få detta avklarat så fort som möjligt för det är superhett idag och jag vill hem och softa och byta om, jobbkläder i varmt!

Det är skönt med fredag fast inte alls på samma sätt här som i Sverige.. tror det beror på att jag inte har så många kompisar här som jag kan smida helgplaner med och för att jag inte har ett 8-17 jobb längre utan mer fria arbetstider, aillafall med mitt egna företag.

Hörs senare. Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0