Geris ring


Geri Halliwell har förlovat sig med Fabrizio Politi som hon har varit tillsammans med i en ynka månad. De har just varit i Spanien och Italien på en romantisk semester och Geri flashar sin 2 miljoners ring så ofta hon kan, kolla in bilden. Fabrizio äger ett företag som sysslar med lyxyatcher och är värt sådär en 800 miljoner så jag tror inte han behövde spara igop till ringen direkt ;)

Nån mer än jag som kanske inte tror de kommer vara tillsammans tills de är 80? Men jag vill inte vara negativ så hoppas jag har fel :D

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Jag hade verkligen inte tackat nej till den där ringen ^^

2009-01-29 @ 15:38:20
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0