stress

Det är så mycket i mitt huvud nu att det snart sprängs.. Det känns som jag har ett heltidsjobb (webshopen) och ett halvtidsjobb (lärare) och att det är så mycket som ska fixas hela tiden. Och det kommer bara fler o fler elever som vill ha svenskaundervisning vilket är jättekul men ger ju även mer jobb. Direkt efter skoljobbet åkte jag och letade Heidi tröjor till shopen så nu finns det både vita, grå, gula och röda här. Sedan åkte jag hem och åt lunch vid 16 (inte bra I know..), uppdaterade shopen, svarade på mail och nu ska jag strax ha en msn konversation med en tjej som ska ha personlig shopping med mig :)

Imorgon börjar jag 07:00, kan man vara annat än glad :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0