flyger och far

Hola!
Som ni märkte blev det ingen bloggning igår för mitt internet la av. Istället blev det fika, lite shopping, eftermiddagssömn och filmen Ps I Love You. En mycket soft och skön söndag alltså. Partyt i lördags var också bra och maten to die for, libanesiskt - min favorit. Det blev inte så tårfyllt då vi ska ses igen på torsdag, men på torsdagkväll flyger de hem för gott och då kan ni lita på att det kommer bli sorgligt. Och på fredag flyger min kille hem för att hänga i Sthlm i 3,5 veckor och då blir det bara jag kvar här i Bangkok för ett tag :( Men en vecka efter så åker jag ju faktiskt på mitt livs resa till Japan så inte så synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0