im in Tokyo


Efter en lång resa är jag äntligen framme i Tokyo, I love it! Det känns helt unreal när man väl är där man drömt om att vara i ca 15 år.. Resan gick bra, fast vi blev försenade då planet inte kunde landa pga oväder så vi fick cirkla över Japan i någon timme.

Det bor 35 miljoer personer här och det är världens största stad, helt galet! Tunnelbanesystemet är som ett spindelnät. Jag ska nu vara i Tokyo i två dagar innan jag åker vidare mot Kyoto.

Ikväll har jag hängt i stadsdelen Ueno som var fylld med neon. Det är 27 grader varmt, har regnat ganska mycket, är mycket skönare än Bangkok, är väldigt rent, väldigt stylish, ALLA pratar i mobiltelefon eller spelar gameboy, det är inte så ruskigt dyrt som jag trodde och jag uppdaterar mer imorgon för nu har jag snart varit vaken 24 timmar i sträck!

Kommentarer
Postat av: Tina

åh vad härligt!

2009-07-28 @ 13:19:00
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0