arg

Godmorgon!
Jag har inte en bloggpaus bara sjukt dåligt internet service i mitt hus. Mitt internet har legat nere sedan i lördags och varja gång jag frågar när det ska fixas får jag nytt svar. Behöver jag säga att jag är irriterad?
Nu är jag iallafall på jobbet men uppkoppling!
Jag har haft en superhelg med tjejmiddag i lördags kväll, soft dag igår med massor av Grey´s, lite shopping och indisk mat och nu är det då måndag igen. Jag ska jobba på skolan och på barnhemmet idag och försöka besöka gymmet mot kvällen.
Jag hoppas på att kunna blogga mer ikväll och lägga in lite bilder men om inte så vet ni varför...
Queenpeach är inte på sitt bästa humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0