dagen är bra


Min fredag har varit så bra och jag tror kvällen kommer gå i samma takt! Klockan är 17 här nu och jag har hunnit med mycket måste jag säga. Först var jag på barnhemmet och träffade Persikan, 9-11. Sedan en snabb SomTam-lunch innan jag hade träning med min PT, herr Giant. Vi mätte fett - och muskelmassa i en maskin + vattenmängd och sedan styrde han ihop ett program till mig efter mina önskemål. Det blev fokusering på lår + bak samt lite mer muskler på armarna. Efter en timmes träning var jag helt slut och mina lår brann som eld. Avslutade det hela med en detoxjuice på gymmet som ser ut som på bilden. Tydligen allt nyttigt i en enda mugg, morot, äpple, rödbeta, bönor och nåt mer som jag inte minns.

När jag kom hem var det jättefint väder så jag la mig en timme vid poolen med en bok.

Men sola aldrig utan solskydd och vad ni än gör smörj aldrig in er med olja! Ni vill inte sluta som russin med cancer eller hur?!

På taket mittemot satt bästa Tina och solade men hur mycket jag än ropade märkte hon inte den hoppande galningen  den randiga bikinin :)

När jag kom ner till lägenheten igen skulle jag öppna en flaska bubbelvatten men då vår frys är så extrem kall så hade allt fryst och det blev en lätt explosion. Och det var tur att jag gick ner från taket kan jag sga för nu fullkomligt vräker regnet ned och blixtrar lyser upp hela himlen. Ska ta och jobba lite i photoshop nu och sen göra planer för kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Khon pood phasa thai dai mai? :)

2009-06-12 @ 20:14:56
Postat av: queenpeach

nit noi :)

2009-06-13 @ 02:14:57
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, muen gan ka! :)

Tycker det är väldigt intressant att läsa din blogg! En utav mina största drömmar här i livet är att flytta till Bangkok och hoppas verkligen på att få göra det!

2009-06-17 @ 20:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0