seg nät

Hallå alla underbara personer. Tisdagen närmar sig sitt slut och jag är så trött att jag ser i kors. Jag började lägga ut nya varor i webshopen men hann bara med 3 klänningar innan mitt internet började sega så resten kommer imorgon.

Ikväll har jag, min kille och T varit på Carrfour och handlat och besökt en adidas outlet där jag tillslut hittade en ny svart sporttop som sitter som den ska, det vill säga stenhårt! Vi käkade även nudlar, som tam och pork salad på ett nudelhak.

Nu kallar sägen men ni kan lita på att det kommer bli mer bloggning efter imorgon då webshopen är mitt enda jobb om man bortser från barnhemmet :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vore kul om du kunde lägga ut klänningar med lite större storlekar, tex strl 38...

2009-06-10 @ 00:17:38
Postat av: queenpeach

johanna: jag håller med dig men jag bor i bangkok och de flesta plagg sys bara upp i en strl och det är runt 36, men en del finns ju i 38 också som du ser på sidan.

2009-06-10 @ 01:13:06
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0