sidledes regn


Jag har just kommit hem och ute fullkomligt vräker regnet ned, eller det gjorde det har lugnat sig lite. Det är väldigt mysigt att sitta inne på ett café när det regnar sidledes utanför, såg nästa ut som snöstorm då det blåste och smattrade. Och jag drack en väldigt god frappe så en njutbar eftermiddag måste jag säga. Hann med Body Combat på lunchen och det är verkligen mitt favoritpass tillsammans med body pump, tiden bara flyger fram och grymt bra musik!

Som ni förstår fungerar mitt internet här hemma igen men ytterst sporadiskt så jag hoppas jag får upp detta inlägg.

Ikväll kanske jag ska flytta. Eller gå på bio. Vi får se vad som lockar mest :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan medela att regnet öser ner i sthlm oxså

2009-06-02 @ 16:20:28
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: queenpeach

-: jaså :) tydligen svårt att undvika det!

2009-06-02 @ 16:28:38
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0