den där poolen


Goderafton. Klockan är 22 och snart ska jag sova. Fredagar nuförtiden betyder trötthet, inte party, drinkar och utgång till 05.

Imorgon ska jag nog besöka poolen igen. Jag har inte använt vår pool på över en månad för det är helt enkelt för varmt och jag har tröttnat på att sola men imorgon ska jag nog bada iallafall någon timme.Men här ovan kan man se bildbevis på att jag använder den ibland.

Min fredag var vanlig, jobb, jobb och sen lasagne på italienskt ställe med min kille. Åkte hem och njöt av en lime smoothie och sedan råkade jag ta en liten power nap.

Imorgon ska jag fira att mitt företag fyller 1 år! Jag ska ta med min partner in crime till hemlig location i 24 timmar. Då jag bara har en medarbetare, min kille, som är bildexpert så ska jag tacka honom för allt gratisjobb han gör till mig genom en lyxhelg i Bangkok. Han vet inte var, när och hur än så kan inte skriva ut det här heller än.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: jenny

Fin bild! Jag får en riktig sommarkänsla:)

2009-03-27 @ 17:15:28
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: fraajs.blogg.se

var du också i thailand ?

2009-03-28 @ 22:31:36
Postat av: queenpeach

fraajs: jag bor här i thailand..

2009-03-29 @ 15:03:51
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0