en påse uppåttjack


En påse ananas när man är som tröttast piggar upp direkt kan jag berätta! Love it! Och min mage tycker det är helt ok med en påse men efter två börjar den säga stopp och inte mer tack.

Dagen har varit intensiv men bra och huvudvärken försvann efter 2 piller och lunch på Starbucks. Träffade Sarah vilket var mysigt, hon har varit på Koh Samet i några dagar och haft det bra. Vi tog sällskap till barnhemmet där Peachy hade feber och hängde som en gammal trasa i min famn. Vill att hon ska bli frsk nu! Sedan tog vi bussen tillbaka till Victory Monument, åt middag på Black Canyon och kom väl hem vid 19. Då möttes jag av ett stort paket från Sverige med tidningar, hårfärg, knäckebröd, godis, té och lingonsylt; tack snälla föräldrar.

Nu ska jag packa lite paket och sen kolla på film med min kille och äta svenskt lösgodis! Imorgon är det onsdag, jag älskar när veckorna bara försvinner framför mina ögon :) Det betyder närmare till april, resa och ledighet, närmare till Sverige resa och närmare till vår i Sthlm; varför jag nu längtar till det kan man undra.. men ja gillr helt enkelt april och maj bättre än mars.

Kommentarer
Postat av: Mitsukai

MUMS!

Ananas är så uppfriskande så det är inte klokt. Satte i mig en stor halva igår <3

2009-03-04 @ 23:13:53
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0