och det var min tisdag


Nu är klockan 22:30 och jag har hunnit blogga noll gånger idag, var tar tiden vägen? Jo kan berätta om dagen: Jobb på skolan, iväg till posten. lunch, jobb på barnhem, middag med K och nu tillslut hemma igen :)

För att beskriva mer detaljerat, hade först lektion med Y10 och vi gjorde klar den svenska sidan till årets yearbook. Sedan began jag mig till posten för att posta runt 20 paket till kunder hos Queenpeach.com och sedan fick jag springa till Emporium för att möta Sarah för lunch på au bon pain. Vi åt supergoda ceasar wraps och shoppade loss lite på boots, för mig blev det babywipes, tandkräm, bodyspray och migränpiller.. Vi begav oss sedan till barnhemmet där det var supervsettigt och sparven var fortfarande sjuk med feber och ville inte släppa taget om mig en endaste sekund så jag droppade svett efter två timmar. Vi tog bussen tillbaka och jag mötte upp K på soi 8 där vi å kycklingsallad och skvallrade i 3 timmar. Nu är jag hemkommen, har ätit upp det sista av en stor digestive choklad jag fått hitskickad och min kille hjälper mig med nya header.

Imorgon är det redan onsdag, är det inte fab att tiden går så snabbt?! Mindre en månad tills jag ska på fyrstjärning resort över songkran, jippie!

Nu ska jag tvätta mina fötter som inte är rena efter en dag i små sandaler i Bangkok.

Kommentarer
Postat av: Marina

Var bor din kille?

2009-03-18 @ 07:54:30
Postat av: queenpeach

marina : här med mig.

2009-03-18 @ 12:06:16
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0