boring


Nu verkar internet vara up and running, på tiden kan jag säga! Denna bild visar hur jag ser exakt i detta ögonblick. Jag har verkligen trist! Magetrist! Jag vet, jag bor ju i Bangkok det finns 1000 saker att göra men nej inte just nu. Jag har inte pengar att shoppa för, jag känner inte så många tjejkompisar här så det finns inget att ringa och spontanträffa, det går inga bra filmer på bio, jag har just läst ut en bok och vet inte vad jag ska läsa.. ja så är det just nu.

Jag började dagen med ett besök på barnhemme vilket var mysigt men när jag sedan kom hem var det som om luften gick ur mig. Jag sov en tmme och sedan orkade jag inte lyfta min kropp ur sängen igen men ska snart göra ett nytt försök.

Någon som har en idé vad jag kan göra med min kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0