frukt och fika


Jag på mitt stammisställe i Chiang Mai 2006

Jag är äntligen hemma och ska strax krypa ned i min sköna säng, är helt slut! Jag var till barnhemmet och jobbade och sparven var sjuk och hade varit på sjukhuset men hon mådde lite bättre nu. Sedan åkte jag hem till Asok igen där jag träffade K på en fika i 3 timmar, hon är en underbar vän som man kan prata med allt om! När vi var klara kom min kille förbi och vi drack smoothies och sedan tog vi taxi hem i spöregnet. Det blev en snabbvisit till T där vi fick en massa god frukt och nu äntligen, 22:45 är jag hemma!

Nu måste jag förbereda mig för imorgon och packa, även om jag börjar bli expert på det vid det här laget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0