jobb jobb

Godmorgon gott folk!
Eller goddag som vi säger här i Bangkok där klockan snart är 13. Det har regnat hela natten och luften känns lite bättre men det är ingen markant skillnad, varmt så det förslår. Jag sitter på jobbet och rättar, skriver reports och fixar portfolios.

Svenska restaurangen igår var kanon, jag åt köttbullar och potatismoset var perfekt smörigt, såsen gräddig och lingonsylten perfekt! Mycket bättre än vad jag trodde!

Resten av dagens planer är nog gym, jobb med webshop och slingning av hår om min kompis T har tid. Min kille åker till Singapore idag med jobbet och där finns ett IKEA så längtar tills han är tillbaka på fredagkväll :)

Nej mer jobb nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0