klart

God Morgon till er god eftermiddag till mig. Klockan är nämligen snart 14 här men jag har inte hunnit blogga förrän nu.
Jag sitter på jobbet och är äntligen klar med all rättning, betygssättning och portfolios! Men stannar här en stund till för ska jobba i photoshop och sen på Body Combat om 1,5 timme så onödigt att åka hem och vända.
Regnet öser ned (som vanligt) och jag hoppas det slutar. Väldigt dumt att inviga sina nya, fina, svarta sidenballerinas när man kunde räkna ut att regnet skulel komma vid lunch.

Ikväll är jag inbjuden till att se nya Terminator filmen men jag verkligen avskyr dem så tror det blir en afton med sallad och Greys istället. Håll förresten utkik ikväll då ca 20 nya plagg kommer in i webshopen :D

Kommentarer
Postat av: Ploy

Kul med nya plagg! :D

2009-05-28 @ 11:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0