min sista fredag i maj


Direkt efter skoljobbet var jag till gymmet och körde ett svettigt Body Combat pass, denna bild är tagen direkt efter passet och svetten rinner. Men det bjuder jag på, den svettiga sanningen :)

Sedan blev det SOm Tam till lunch gjord på morot (!) och sedan klämde jag in min långa kropp i den lilla minibussen och åkte mot barnhemmet.

Persikan var på sitt bästa humör och hon har just gjort en ny upptäckt - spegeln. Här försöker hon gömma sig för sin egen spegelbild - dagens roligaste helt klart!

Solen sken hela dagen vilket kändes som ett mirakel men paraplyerna var uppfällda ändå för vem vill ha solens farliga strålar på sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0