spa


Den här lördagen har bara försvunnit.. Började med bagelfrukost sedan åkte jag o min kille till Emporium och hängde på bokaffärer i nån timme eller två. Vi tog också en tur till Thong Lo men det var alldeles för varmt att gå omkring utomhus så vi flydde in på ett spa och fick massage. Jag tog neck and shoulder massage med hot compress (bild) och det var precis vad jag behövde. Hon mjukade upp mina stela dataaxlar och jag slapp bli kittlad under fötterna.

Efter massagen tog jag en liten shopping tur kombinerat med lunch.. hittade både det ena och det andra, bild kommer strax. Nu ska jag strax iväg på middag med min kille och Mr T, Kuppa here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0