sweet dreams

Jag älskar när man är på Step Up och det är precis rätt nivå på passet. Blocken är inte för lätta men heller inte för svåra. Det kräver att man använder hjärnan men tillslut sitter rörelserna där de ska. Tiden bara flyger fram och musiken är perfekt! Så var det på passet jag just kom hem ifrån och jag är glad att jag gick dit trots allt. Men nu finns det inget annat att göra än att sova, jag ramlar snart ihop av trötthet. Min kille brukar alltid säga att jag går och lägger mig alldeles för tidigt (läs 22:00) och att jag är mer kvällstrött än en bebis och det kanske stämmer?! Men nu har han åkt iväg på business trip och jag får sova hur tidigt jag vill och finns det något mer underbart än att krypa ned i sängen nytränad och nyduschad? :) och klockan är 22:15 om någon undrar, så tidigt är det faktiskt inte om man ska gå upp före 06 nästa dag.

Imorgon har jag fullt upp mellan 7-18 men ska försöka hinna blogga lite från jobbet.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Superior by JFR

Hej, och tack så mycket för din kommentar! (: Jätte kul att du tyckte smyckena var fina. Delta gärna i min tävling förresten! / Superior by JFR (www.superiorbyjfr.webb.se)

2009-05-05 @ 22:40:21
Postat av: Surra

Ska du hinna med 8h sömn, så måste du gå och lägga dig kl 22 :)

2009-05-05 @ 23:17:30
Postat av: queenpeach

surra: tack :D bra svar!

2009-05-06 @ 01:25:43
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0