sy trix


Jag har denna t-shirt i min garderob tillsammans med en vit och en corallfärgad. Då det stundtals är sjukt hett i Bangok är tight t-shirt out of the question, speciellt ljusgul. Ni fattar kanske själva hur mycket det synd på denna tshirt när det rinner svett längs ryggen ;) Men saken är den att jag älskar färgen och den är jättefin till jeansshorts och när man är lite brun så nu är planen att jag ska fixa om den. Tanken är att jag ska klippa till den till ett oversizelinne med brottarrygg, detta ska bli morgondagens projekt, tror ni det kommer att funka?

Nu är mina boenden bokade i Japan och jag säger bara, det är dyrt att bo i Japan! Men det är ju dyrt att bo i Sverige också om man skulle resa runt i 2 veckor. Det blir boende i Tokyo och i Kyoto och därifrån dagstripper med bullet trains. Alla ställen har wifi så lite på att det kommer uppdateras. Det är ju 2 månader innan jag åker men eftersom det finns ca 10 billigare och bra ställen att bo på säljer de slut direkt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra i ordning mig för party, ska vara där om en timme..

Kommentarer
Postat av: emmas garderober ♡

ja jag med, visst är de söta?

2009-05-23 @ 12:48:46
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Anonym

tischan e snygg som 17!!

2009-05-26 @ 11:56:09
Postat av: queenpeach

emma: absolut!

-o ja !

2009-05-26 @ 15:03:25
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Emelie

vill också ha en sån där :D fast det är bara det att alla redan har såna så då blir det inte så roligt :P

2009-05-27 @ 00:04:59
URL: http://emeliebennethansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0