valborg i poolen



Kvällen började på taketterassen med pizzaleverans och skumpa.

Det var galet varmt igår så fast klockan var runt 22 när vi ätit klart satt alla och dröp av svett så då blev det nedkylningen i poolen.

Sedan kom efterrätten fram, chokladtårta från Emporium. Tyvärr ser den mycket godare ut än vad den var.

Jag på taket. Vi var hema hos T & M och de hade kompisar på besök från Sverige. Sedan droppade min killes jobbarkompisar förbi så vi blev ett litet gäng. Satt och pratade om ALLT och tiden försvann så vi kom inte hem förrän vid 03.

Idag skulle jag upp 07 för jobb på barnhemmet och var något trött då men det gick fin fint och när jag kom hem vid 12 sov jag två timmar. Nu sitter jag här och undrar vad jag ska hitta på resten av kvällen. Jag är lite sugen på bio men det finns inga bra filmer att se så får se vad som händer. Det är så underbart att det bara är fredag även om det känns som lördag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej=)

Jag undrar lite hur vädret är i Thailand nu, min familj ska nämligen åka till Phuket sista maj för dom har köpt en bungalow där... svårt att veta hur vädret är nu i lågsäsong lixom.

Jag va själv i Thailand 3 veckor i mars men är sugen på att ta en till sista minuten nu snart när resorna är super billiga=)



Bor du i Bangkok året runt lr? och varför?=)

Kram Jessica

2009-05-03 @ 22:43:35
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Postat av: queenpeach

jessica: ja jag bor här i bangkok, jobbar här och min kille jobbar också här. Vädret är väl inte det bästa slutet av maj-slutet av sep då det är regnperiod. men vissa dagar kan det regna hela dagar och andra kommer det en skur o resten är soligt så svårt att säga.Just nu har det varit mulet i några dagar med lite regn o lite sol men regnsäsongen har inte riktigt kommit igång än.

2009-05-04 @ 11:37:26
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0