Queenpeach outfit

image162

Dagens outfit:
Grå giraff klänning - queenpeach.com (tyvärr slutsåld)
Svart kjol - Squirrel, Bangkok.
Svarta pumps - Liten affär i NY

Städade dock inte idag utan borsten råkade bara bli lite rekvisita :)

Har haft en riktig shoppingdag med ca 15 nya varor till queenpeach.com och skor, sjal, klänning, kofta och väska till mig själv. Det är rea överallt här, "End of Season Sale" och det är ju inte fel. Mest skräp såklart men man kan göra fynd också.

Efter shopping på flera, långa och många timmar åt jag supergod sushi och nu är jag hemma och ska svara på era mail.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh! Där är ju min giraffklänning :)
Längtar efter den jättemkt. Fast den jag beställde var vit och svart om jag inte minns fel?
Är den du bär på kortet likadan modell som den som jag beställde?

2008-04-19 @ 13:18:18
URL: http://thesupernova.blogg.se
Postat av: queenpeach

sanna: japp det är lika modell men den du köpte varvit. Den är postad o på väg hem till dig :)

2008-04-19 @ 14:38:40
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0