Hiss och Diss lista v. 31


Queenpeach hissar

  • Arla smoothie jordgubb - supergod smoothie, somrig smak, låg fetthalt och perfekt till frukosten.
  • Cykla i Stockholm - sedan jag fått en cykel har jag insett hur bra cykelbanorna är, hur snabbt det går att cykla överallt i stan och att det bara är en bro mellan mig och Söder.
  • Hugh Grant - han kanske inte är en nice guy men film kan han göra. Han får mig på feelgood humör så fort han visar sig, som i Notting Hill, About a boy, Love Actually och Music and Lyrics.
Queenpeach dissar

  • Bikiniöverdel i stan - ni kan ha hur platta magar och stora bröst som helst men det är inte ok att hänga på Åhlens i bikinitopp till kjol/shorts.
  • Bada vid Långholmen - överreklamerat iallafall om det är fint väder. Folk ligger som packade sillar, man kommer emot andra svettiga kroppar och jag tror vattnet är halvmysigt så mycket barn som badar där.
  • Veromoda - har inget snyggt och då menar jag inget. Vem handlar där och vad handlar ni? Allt är lite fulare, lite tristare och stället känns helt enkelt inte modernt 2008.

Kommentarer
Postat av: klara

klart jag kan titta förbi!

najs blogg!

2008-08-02 @ 09:39:42
URL: http://ruffis.blogg.se/
Postat av: lisa

håller med om Hugh Grant :)

2008-08-07 @ 06:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0