about me

Svara på frågorna om dig själv.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

  • Pluggade.
  • Var mycket i Manchester.
  • Åt väldigt dålig mat.
  • Älskade indie musik.
  • Hade säkert buffaloskor...

2. Vilka fem saker finns/fanns på att göra listan idag?

  • Köpa min sista julklapp.
  • Posta varor till kunder.
  • Slappa.
  • Träffa kompisar och önska God Jul.
  • Skriva ut flygbiljett.

3. Godis jag gillar

  • Saltlakris.
  • Kit Kat.
  • Marabou Digestive.
  • Maltser.
  • Haribo nappar.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär

  • Köpa lägenhet i NY.
  • Utöka min webshop enormt.
  • Bila genom USA.
  • Köpa stort hus i Stockholms skärgård.
  • Skämma bort mina vänner.

5. Städer/orter som jag bott i

  • Stockholm
  • Sundsvall
  • London
  • Manchester
  • Chiang Mai
  • Bangkok

Kommentarer
Postat av: annie

Oj vad många härliga städer du har bott i!



Tack för ditt mail! Du är en pärla! Ska svara senare!



Kram annie

2008-12-22 @ 05:44:37
URL: http://anniesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0