fisk, träning o tvätt



Just tryckt i mig en fiskgratäng till middag, är man lat så är man men god var den iallafall.

Gick jättebra att träna utomhus faktiskt. Så himla kul kansk det inte var men det var bra för min kropp och det är något visst med att göra situps och kolla på molnen. Har säkert räningsvärk imorgon.. Då jag kommer få tillbringa hela min semester i stan håller jag nu på att kolla upp var man kan köpa gymkort som bara gäller över sommaren, skrik till om ni vet nåt bra!

Nu håller jag på tvättar vilket är något av det tråkigaste som finns, men nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: daniella

tack och detsamma! :) kan jag göra!

2008-07-02 @ 21:46:09
URL: http://daniellaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0