Hiss och Diss lista v. 28


Queenpeach hissar

+ Sommar Stockholm - Det är lugnt, nästan inga köer, aldrig trångt i tunnelbanan, parkerna är inte överfulla och man hör mer engelska än svenska :)

+ Sommar rea. Det gör att göra verkliga kap om man orkar gå runt i stan en hel dag. Man kan fynda superfina klänningar, biknis till halva priset och till och med godbitar till hösten.

+ Bibliotek, speciellt Kungsholmens. Man får läsa hur mycket tidningar och böcker gratis, personalen är extremt hjälpsam och alla nya böcker finns.

Queenpeach dissar

- Personer som inte vet hur man använder brun utan sol. Det är inte ok att gå omkring orange flammig och ha oranga porer på näsan.

- Linda Bengtzing - kom igen, måste man gå ut i Aftonbladet så fort man träffat en ny kille. Vi vet din historia Linda, det kommer inte hålla.

- JC. Detta är en affär jag inte förstår mig på.. vem handlar där, vad är man ute efter. Allt i den butiken är lite mer Svensson, alt är lite mer trist är på andra affärer. Nytt koncept, NU!


Kommentarer
Postat av: stina

håller me jc e trist

2008-07-12 @ 12:30:58
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Linda

Det ska jag göra =)

2008-07-12 @ 18:28:14
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hej !

det vore snällt om du kunde gå in på min blogg

och lägga till en kommentar om vad just du tycker

om, vem som är mäktigare kvinnan eller mannen?

ditt namn & svar kommer finnas i bloggen under de 24 timmarna, tack!

2008-07-12 @ 23:08:11
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0