its a clean place

Dagen har gått i ett kan man säga men nu har jag en välförtjänad paus. Vädret har varit strålande, runt 25 och sol, så utomhus träning kl 18 gick bort. Hade antagligen svettats bort om jag gått dit. Istället åkte jag in till stan och shoppade lite efter jobbet, kjol, bikini och ett linne blev det. Sedan åkte jag hem och åt grötmiddag och tog tag i storstädningen. Nu skiner min lägenhet mer än en Ajaxreklam och luktar citron överallt.

Ska snart byta om, gå ned till affären för att inhandla mat till grillning imorgon och sedan blir det powerwalk, Kungsholmen runt. Imorgon är sist dagen på jobbet sedan väntar 4 veckors ledighet. Tyvärr ej betald men det ska bli skönt ändå, fast jag är på en budget!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar: Jaha. :) Kul.

Vart hittade du dom då? :) Vill verkligen ha nånting i gult faktiskt.

Puss.

2008-07-03 @ 20:31:53
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Angelica: H&M. Bild utlovas senare!

2008-07-03 @ 22:25:12
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0