segt

Dåligt med uppdateringar, jag vet.. Har haft en galen, stressig och superkul helg.

Fredag: Var ute och shppade mest hela dagen med kompisar jag träffade när jag bodde i Thailand. På kvällen blev det middag i Gamla Stan och sedan några Dagens på F12.

Lördag: Var ute och gick långpromenad med en kompis som slutade i långfika på Creem. På kvällen blev det stor på en takterass till 05.

Söndag: Mest trött och sliten, träffade lite kompisar för god kebab och på kvällen hängde jag med killen.

Som ni förstår har det inte funnits tid för uppdateringar men denna vecka kommer bli bättre! Har just ätit frukost i form av smoothie med färska hallon och solrosfrön. Nu ska jag surfa lite, uppdatera queenpeach.com och sedan blir det fika på stan.

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Ha en trevlig dag babe. En regnig dag är inte det perfekt för bio? Här kan du få gratis biobiljetter http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

2008-07-21 @ 11:38:08
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0