sol, taco och lite lantluft

Blir ju si och så med bloggning nu när vädret äntligen är bra! Spenderar mest dagarna vid vatten faktiskt och har idag bytt Sthlm mot lite lantluft i några dagar innan jag ska vara tillbaka på jobbet på måndag. Blir tyvärr ingen outfitsbild då det mest blir bikini och sunkigt linne här.

Igår hängde jag på Långholmen hela dagen, före klockan 13 var det faktiskt helt ok men sedan invaderades ställe och jag tycker inte det är jättekul att ligga i nån annans armhåla på strande. På kvällen blev det tacobuffe med kompisar, 100 år sen jag åt det, och det var ju supergott! Måste ätas snart igen!

Nej nu ska jag återgå till solen och nya Hennes. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tacos är aldrig fel! :)

2008-07-30 @ 00:13:44
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0