stressig dag

Vilken tisdag och än är den inte slut.. Den började väldigt tidigt, redan klockan 06:30 för jag skulle till läkaren 07:30. Sedan var jag hem en sväng, i stan för att fortsätta leta kjol, till en av mina bästa kompisar i Hägersten där jag fick lunch och en cykel(!!) Så den cyklade jag hem hela vägen till Fridhemsplan och det gick i ett huj. Nu är jag hemma en snabbis för ombyte, sedan blir et tjejmiddag och singstar i Solna. Det enda lilla problemet är att jag ska till Linköping imorgon 08:00.. Ska träffakompisar jag inte träffat på nåt år så det blir väldigt mysigt. Men det får bli en lugn kväll..

Har sett så mycket fint inom det nya höstmodet men jag vill inte tänka på hösten än, jag vill ju ha sol och bad länge länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0