Asien istället för Europa

image105

Queenpeach har flyttat. Eller rättare sagt jag har flyttat, från grå London till soliga Bangkok. Och jag ljuger inte när jag påstår att bangkoks shopping slår Londons med mil. Många gnäller på att Bangkok bara är varmt och fullt med avgaser. Jag skulle säga att de inte varit på rätt ställen. Här finns verkligen de finaste kläningarna, de snyggaste skorna, de hetaste badkläderna och för att inte tala om alla väskor. Min webshop kommer numera utgå från modets huvudstad Bangkok och om några veckor hoppas jag att sidan är helt klar. Men såklart kan ni shoppa redan nu genom tradera. Bara besök queenpeach.com och klicka på butik. Jag kommer fylla denna blogg med streetstyle (för är det några som har koll på modet så är det kidsen i Bkk), shoppingtips, modenyheter och vardagsliv. Har ni speciella önskemål är det bara att höra av sig.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Spännande LYCKA TILL

2008-03-10 @ 08:25:59
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0