Bangkok International fashion week

image115

Så här såg det ut vid Siam Paragon ikväll där Bangkoks International Fashion Week 2008 avslutas ikväll. Kön ringlade lång och man kunde inte se in till catwalken alls. Många viktiga personer sprang omkring med VIP pass runt halsen. Verkar som denna show har dragit mer folk än Elle Fashion Show och jag såg extremt mycket snygga thaipersoner. Det är nåt visst med personer i här och kanske även i övriga Asien. Hur varmt och fuktigt det än är så ser de alltid snygga ut. Håret ligger blankt och rakt, make-upen är perfekt och de har aldrig problem med att gå i hur höga klackar som helst. Sedan att medelvikten här ligger runt 45 kg gör dem inte direkt fulare.. Ja, jag är avundsjuk!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Hittade just till din blogg, verkar jätte intressant. Vad gör du in Bangkok och hur hamnaded du där?! :)

2008-03-23 @ 22:41:16
Postat av: queenpeach

kul att du gillar den! Jag håller på startar upp mig egen webshop och letar leverantörer etc. Har bott i Thailand förrut och nu är jag tillbaka igen :)

2008-03-24 @ 07:26:23
URL: http://queenpeach.blogg.se
Postat av: bellisima

Jag har varit på bkk fashion week några gånger fast det var några år sen.
Verkar som det verkligen växer, kul tycker jag!! Finns många grymma thai designers!
Hur länge har du bott där?
Själv är man uppväxt i bkk.

2008-03-25 @ 08:20:30
URL: http://bellisima.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0