mot norr

Godmorgon!
Ikväll ska jag ta nattbuss till Chiang Mai i norra Thailand för har hört att det producerar grymt mycket bikinis där. Har fått mycket förfrågningar på mail om jag inte kan sälja fler bikinis och självklart vill jag göra det, har bara inte hitta sådär jättemånga än. Men kanske kommer jag hem från Chiang Mai till helgen med väskorna fulla :) Tror Chiang Mai kommer att vara något svalare än Bangkok, det brukar vara så iallafall, och det välkomnas. Sommar i all ära men när det är över 35 grader och luftfuktigheten är som i en regnskog så är det svårt att bära alla mina fina klänningar med stil :(

Annars kommer dagen mest ägnas åt att få ihop webshopen som antagligen har premiär nästa vecka. La förresten ut massor med nya klänningar igår i min butik på Tradera, besök www.queenpeach.com och klicka på butik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0