spa och naglar

image135 
Godmorgon!
Klockan ar 12 i Bangkok och jag har just kommit upp fran min morgon simning i poolen. Det borjar dra ihop sig till het period har i Thailand och for varje dag kanner man att det blir lite varmare. Idag ska jag hoppa shopping och faktiskt lyxa till det med en dag pa spa innan utgang ikvall.

Igar sag jag en tjej pa BTS (skytrain) som hade tanaglar som bilden ovan. Lite kul tyckte jag sa nu ska jag ga och fa en ansiktsbehandling, pedikyr och manikyr. Att fixa naglarna har i Bangkok kostar 20-40 kr sa det kan man unna sig infor en big night out. Men jag tror att jag ska vara lite mer neutral an bilden. Blir nog fransk manikyr pa fingrarna och kanske rott pa tar. Beror pa vad jag ska ha pa mig ikvall ocksa, som tur ar har alla utestallen AC sa man slipper bli alldeles blank i ansiktet.

Nagelforlangning ar superstort har och overallt kan man fa sina naglar fixade, av bade tjejer och killar, och man kan fa exakt vilket monster man vill. Man kan ocksa kopa med sig askar hem med losnaglar och fixa sjalv som ett billigare alternativ.

Ha en bra dag :) Outfit kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Sanie

haha, häftiga naglar :D
(dock inte så snyggt kanske..)

2008-03-29 @ 06:35:07
URL: http://sanies.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Eller hur! Kul pa andra men kanske inget jag vill ha sjalv :)

2008-03-29 @ 06:39:32
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0