Asien kom tillbaka

Har en lugn kväll hemma med té och äpplen. Detta måste ha varit Stockholms gråaste dag i maj iallafall, det är dessa dagar man undrar varför man flyttade från Asien.

Dagen har ändå varit ok trots regnet måste jag säga. Var och kollade in min kompis nya lägenhet och den var så fin att jag blev avundsjuk. Sedan gick vi till mysigt café och drack chai latte och hängde i stora soffor.

Nu ser det ut som himlen börjar bli lite blå men det är för sent för mig, jag sitter i luvtröja och tänker inte lämna lägenheten nåt mer idag!  Har avnjutit middag med quinoa, tomat och olivröra och nu ska jag ta fram min fina rosa shoebox fylld med Sex and the City.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0