beslutsångest

Nej nu är det nog dags att gå och lägga sig snart. Jobbar ju imorgon men börjar inte förrän vid 11 så ganska soft. Men har ganska mycket att göra innan 11 imorgon, tex posta paket till mina kära kunder och verkligen bestämma mig för hur många klänningar av varje modell jag ska köpa in. Helst vill jag ju bara ha en av varje modell i webshopen för att plaggen ska vara unika men samtidigt har jag fått en del trista kommentarer från kunder angående det. Kanske köper in 2-4 av varje istället så alla har en chans att köpa dem men samtidigt är risken minimal att man ska träffa nån i samma plagg.

Åh vad svårt det är. Skriv gärna vad ni tycker om detta, om ni tycker något :)

Kommentarer
Postat av: Ghostfriend

vAD TROR DU? kenza ä ju så gått som miljonär

2008-05-04 @ 23:10:44
URL: http://kinzakenza.blogspot.com/
Postat av: J

Grymt fin blogg!
Kolla gärna in på min :)
Kram

2008-05-04 @ 23:38:51
URL: http://Jahwanna.blogg.se
Postat av: natalie

Läs o kommentera

www.densmartabrunetten.blogg.se

2008-05-05 @ 08:12:52
Postat av: Mia&Atlas

Jo men ett par plagg 4-6st sådär av varje är bra tycker jag!

2008-10-06 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0