bikinimania

image196

Jag är helt galen i bikinis! Det är en utav mina stora passioner här i livet och jag har MASSOR! Jag kan inte sluta köpa dem och jag tycker bara jag hittar snyggare o snyggare. Jag har flest bikinis från www.queenpeach.com (som denna här ovanför), H&M och Nelly. Jag gillar bikinis med färg och tycker det är trist att så många tjejer väljer att köpa helsvarta bikinis! Denna ovanför till exempel framhäver solbrännan kanonbra och trekantsbikini är min favoritmodell. Bikinis med byglar och vadderade kupor går helt bort.

Dessutom tycker jag överdelar till bikinis är perfekta att använda under halterneck toppar eller toppar med djupa ryggar :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Oj, cool färg :D

2008-05-02 @ 15:22:03
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: queenpeach

Visst är den och den finns typ i 6-7 färger till i webshopen, queenpeach.com

2008-05-02 @ 16:46:08
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0