converse

image201
Converse måste vara en av höstens/vårens mest köpta sko. Konstigt att en sko kan vara så hipp så länge, den har ju typ varit het sedan.. ja jättelänge. Men fick väl nån sorts uppgång för typ 5 år sen igen. Jag älskar mina även om det ibland blir lite väl kommersiellt. Jag har vita, gula, röda och helsvarta. Alla är höga och passar till det mesta. Just nu är mina gula helt klart vårfavoriten. Sköna är de också tills man har haft de så länge att de går hål, då brukar de börjar skava..

För några veckor sedan såg jag ett par med söta tecknade figurer på i Bangkok som jag inte kan sluta tänka på så kanske måste be nån kompis där att skicka hem :) Vilka färger har du?

Kommentarer
Postat av: Ronja

svar: ja det är fint med trekantsbikinis med men jag har haft det i flera år nu och börjar lessna. kan vara kul att testa nåt nytt i år. :)

hade bra!

2008-05-03 @ 11:52:46
URL: http://ronjabergqvist.blogg.se
Postat av: queenpeach

Ronja: absolut:)

2008-05-03 @ 12:07:13
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0