cykelbehov

image195

Jag behöver verkligen en cykel. Helst denna rosa från Paul Frank, den är galet snygg:) Just nu jobbar jag dit det är för långt att gå så måste åka två bussar eller tunnelbana o buss. Men hade jag en cykel skulle jag kunna cykla fram och tillbaka och spara pengar + få mer tränade ben o stjärt. Det enda som saknas på den här cykeln är en bakskärm så man slipper få ryggen full av stänk.

Jobbet gick iallafall bra idag och det var hur lugnt som helst. Kunde gå 2 timmar tidigare vilket var nice. Nu ska jag kila iväg till posten och posta lite varor från queenpeach.com och sen ta det lugnt inför kvällens bestyr.

Kommentarer
Postat av: Louise

snygg cykel! :D finns en liknande här i ludvika, men inte de märket dock!:P

2008-05-02 @ 16:05:56
URL: http://louiseberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0