Englands stora bröllop



Den 14e juni går det största kändisbröllopet av stapeln denna sommar i Englands kändisvärld. Wayne Rooney från Manchester United gifter sig med Coleen McLouglin i Italien och bröllopet kommer att kosta en sådär 350 miljoner kronor. Bröllopet kommer att hållas på ett gammalt italienskt kloster som bara kan beskådas från havet, för att få åtminstone lite avskildhet. 50 gäster kommer att få handgjorda små askar med levande fjärilar i som ska släppas ut exakt samtidigt och fjärilarna ska symbolisera att de kommer vara två individer även när de är gifta.. Sötsliskigt säger jag. Bröllopet ska vara i två dagar och festen ska hållas på en stor yacht.

Coleen, som jag aldrig har förstått vad hon jobbar med riktigt, är väl lite som Paris Hilton och springer omkring och gör PR här och där och tjänar tydligen mer än sin make och det vill ju inte säga lite.. Hon har gått ned massor i vikt inför bröllopet och jag tycker det låter lite som hon är en utav de berömda Bridezillorna.. ;)

Men måste säga att bilden ovan gör sig väldigt bra i min rosa blogg:D

Kommentarer
Postat av: cecilia

tack så mycket, vad heter webben då? :)

2008-05-26 @ 19:06:50
URL: http://cilaa.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Cecilia: Menar du webshopen så heter den www.queenpeach.com :)

2008-05-26 @ 19:15:29
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0