fråga till bloggare

Har äntligen kommit hem efter att ha stressat omkring hela dagen och har nu just ätit middag bestående av fil och mackor. Orkar inte laga mat och var inte sugen på något speciellt. Jobbet och mötet gick bra och kan ha hittat en ev bra sponsor till queenpeach.com.

En sak jag funderat på länge och ventilerat med mina kompisar är hur ni som bloggar 10-20 ggr per dag hinner med det? Jag kan förstå om man lever på sin blogg och inte gör så mycket annat på dagarna, men lets face it, det gör inte ens 5%. (Nu räknar jag inte med er som går i skolan för det är klart man har tid då) Hur får ni tillåtelse av chefen att göra det? Eller gör ni det bara på lunchen och fikarasterna? Eller sitter ni framför datorn och spottar ur er inlägg tidigt morgon och sen kväll? Det finns en hel del bloggar som bara skriver 2 meningar per inlägg om ingenting eller bara snor bilder direkt från Aftonbladet och klistrar in och då kan jag förstå att man hinner. Men jag pratar om er andra, ni som skriver bra, personliga och intressanta inlägg så många gånger per dag, berätta hemligehten!

Kommentarer
Postat av: http://glitterandbling.blogg.se

fattar inte heller hur man hinner blogga så mycket.. :)

2008-05-29 @ 19:37:29
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Glitter and..: nej, vem kan svara? :)

2008-05-29 @ 19:55:49
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0