God Morgon!

Godmorgon!
Idag ska jag bara vara ledig för första gången på jättelänge, så skönt! Jet lagen har inte riktigt lagt sig än men nu ska jag ligga i sängen och kolla på film och kanske ta en shoppingrunda (eller är allt stängt idag? hinner glömma sånt när man inte bott i Sverige på flera år! ;))

Vad jag är på jakt efter:
Cerise peep toes
Svarta Acne jeans (hex style)
Något kul från Monki
Ljusrosa chinos
Paraply med volang

Men först är det dags att spana in Michael och Lincon i Prison Break!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ljusrosa chinos skulle jag oxå vilja ha..hitta du några??

2008-05-01 @ 16:53:37
Postat av: queenpeach

Nej tyvärr inte men har hört att det ska finnas på Zara.

2008-05-01 @ 18:52:53
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0