lång resa

Klockan är 08:42 och det är 19 grader i skuggan, kan inte bli bättre! Hade så himla mysigt hemma hos min tjejkompis igår, satt ute och grillade och drack vin tills det blev lite för kallt. Maten var supergod och det var kul att ses igen.
När jag skulle hem däremot var det inte lika kul för först fick jag vänta 25 minuter innan tunnelbanan kom och sedan skulle jag byta vid Slussen och då fick jag vänta 15 minuter till. Men vid 02 var jag slutligen hemma och tröttare än tröttast!


Har just lagt iväg en beställning på så snygga klänningar som förväntas finnas hos queenpeach.com inom de närmaste två veckorna. Kul att så många gillade min kjol förresten och jag håller med för det är min favoritkjol just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0