ljuva uteservering

Ska ut ikväll och dricka vin med tjejerna. Så synd att det typ hänger regn i luften när jag ville sitta på en mysig uteservering. Men det kommer bli trevligt iallafall, det är jag säker på med det sällskapet. Jag har saknat att sitta på uteserveringar supermycket för i Bangkok funkar ju inte det liksom. Man sitter ute och äter ibland vid nåt skrangligt bord men oftast är det ju alldeles för varmt. Inte mysigt att svettas massor när man äter. När man varit på öarna har man ju suttit på stranden och ätit och det är ju helt fantastiskt men jag har ändå saknat sommar Stockholm.

Här kommer en liten lista på mina bästa uteserveringar i Sthlm, inte i nån speciell ordning utan bara de bästa :)
  • Debaser, Slussen.
  • Mosebacke, Södermalm.
  • Pontus by the Sea, Skeppsbrokajen.
  • Båten Gerda, Norr Mälarstrand.
  • Medborgarplatsen.
  • Sturehof, Stureplan.
  • Thaibåten, Skanstull.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Towe..du har ej besökt Bullebodens uteservering :-) välkommen till Kungsholmen/ C

2008-05-02 @ 19:45:30
Postat av: queenpeach

kommer som ett skott, jag lovar!!

2008-05-02 @ 23:36:39
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0