min lördag



Har haft en underbar dag i sommar stockholm. Först gick jag och en kompis till Rålis och kollade lite på Sthlms Maraton. Sedan gick vi över Västerbron till Långholmen för att kolla in Stå Upp festivalen Skrattstock. Som ni kan se på bilderna här ovanför var det verkligen hur mycket folk som helst där!



Efter Långholmen gick vi tillbaka över Västerbron igen, led med Maratonlöparna som var inne på sitt andra svettiga varv, och gick mot Mälarpaviljongen. Satt på deras nya flytbrygga längst ut, drack latte, åt kanelbullar och pratade om livet. När jag gick hem var hela Stockholm fyllt med luftballonger och det var hur mysigt som helst. Skulle egentligen fortsätta till en fest nu men tror jag stannar hemma. Känner att jag varit lite för mycket i solen och det blir nog soffa, godis och film istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0