planerna

Det är så skönt väder ute. Klockan är 10:20 och det är 18 grader i skuggan. Powerwalken var bra och det var inte bara jag som var upp tidigt denna söndag morgon. Gick längs vattnet och det var så fint, Stockholm måste vara Sveriges bästa stad, iallafall sommartid. Om vädret håller i sig blir det kanske ett försök att ligga i parken idag istället, men det verkar som vädret här är jättefint till typ 11 och sen kommer molnen.

I eftermiddag ska jag skicka iväg en order till min leverantör (jättefina klänningar!!) och sedan blir det fika/lunch med tjejerna utomhus. Ska träffa några kompisar jag inte träffat på ett helt år, ska bli så kul att se dem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0