queenpeach konceptet

image220

Jag har ett koncept med min webshop, www.queenpeach.com, och det är att varje plagg ska vara unikt, eller mer att man ska vara ensam om sitt plagg. Ibland tar jag in två av samma vara men that´s it! Jag tycker det finns alldeles för lite variation i Sverige. Jag förstår om man inte har mycket pengar och inte har råd att handla i exklusiva små affärer men håller ni inte med om att det är trist att köpa något på Gina eller H&M och möta nån på gatan i samma plagg?

Det har hänt mig flera gånger att jag varit ute på klubbar och mött 2-3 personer i samma H&M klänning eller lika Din Sko skor. Det är delvis därför jag har öppnat en webshop med unika plagg, för jag älskar att ha plagg som ingen annan har. Jag älskar att få höra "Åh var har du köpt den där?" och kunna svara att det är köpt utomlands och omöjligt att få tag på. Och jag älskar att jag kan gå på fest och aldrig behöva oroa mig för att nån ska säga "Den där klänningen har jag också testat på H&M men den satt inte bra på mig" etc. :D

Kommentarer
Postat av: MANGO

håller med till fullo! vilket bra koncept du har :)
Jag hatar att ha likadana kläder som någon annan :)

puss!

2008-05-16 @ 07:56:04
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Mia&Atlas

Håller också med! Hittade din sida här nu idag för första gången, och är helt såld! Här ska jag kika in, ofta!

2008-10-06 @ 11:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0