SJP i nya Jimmy Choos

image242

Sarah Jessica Parker är så sjukt snygg! Fick jag byta utseende med en kändis skulle jag ta henne utan att tveka. Den här bilden kommer från Sex and the City filmen och såklart har hon på sig ett par splitternya Jimmy Choos. Atlas heter skon och är en guldig sandal med en massa remmar :)

För att fira att Carrie använt Jimmy Choos skor i 10 år, sedan serien hade premiär, bjuder Jimmy Choo på lite happenings. Kunder har blivit inbjudna till hans affärer i London igår och idag för att spana in den nya Atlas skon, få en preview av höstens skor och såklart sippa på Carries favoritdrink, cosmopolitan.  Åh vad jag önskar att jag var där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0