superolja

image234

När jag flyttade hem från Asien så blev min hud jättetorr. Alltså nästan så torr att den blir fnasig och gör ont. Hat testat varenda insmörjningskräm från H&M till Apoteket utan bra resultat, men nu äntligen tror jag att jag hittat den. Det är Burts Bees Baby Bee Apricot Oil. Luktar supergott, innehåll olja från aprikos, olic och avocado och går in i huden. Fenomenal. Egentligen är den framtagen för bebisar känsliga hy men den är även perfekt för mig ;)

Tror även den kommer vara bra senare i sommar när man solat och blir jättetorr. Däremot tar jag starkt avstånd till att kleta in sig med olja och sen lägga sig i solen, snälla fritera inte era kroppar!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Uh, låter som en bra produkt för min supertorra hy. Vart kan man köpa den?

2008-05-08 @ 23:53:03
URL: http://grrly.blogg.se
Postat av: queenpeach

Sabina: Ja rekommenderar den verkligen. Jag har köpt min i London men kolla in ebay, den är billigare i USA.

2008-05-09 @ 07:00:57
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0